Sider

tirsdag 30. mars 2010

Eggesalat

Denne har blitt en hit hvor enn jeg har laget den. Og den er jo så enkel å lage at det nesten er en skam. Litt artig er det jo å bli tatt for å være rå på kjøkkenet, men denne klarer alle.

eggesalat

Du trenger:

1 pakke egg (hakket)

1/2 purreløk (finhakket)

Dette blandes sammen.

 

1 1/2 pakke majones

1/2 pakke kremfløte (pisket)

salt

pepper

sitrondråper

Dette blandes sammen.

Til slutt blander du egg/purre med majones/krem og voila! du har nydelig eggesalat :)

3 kommentarer:

Anita Cathrine sa...

nam ... hmm kanskje man skulle laget sånn i påsken ja ... :)

Linda sa...

Dn e så go dn eggsalaten,min e allerede laga å fortært:)

Pia sa...

Den ER god! Jeg bruker den samme oppskriften, men blir så sjelden laget ettersom det er bare jeg i huset som spiser den... Men jommen tror jeg at jeg skal slå til og lage den likevel gitt :)